Bilder ifrån helgen

2008-04-23 · 12:57:00
varning för långt inlägg, haha!

Nu kommer jag ladda upp bilder ifrån helgen. Haha.. Jag är så himla seg på att ladda upp dom på datan, förlåt. Ska försöka lägga upp dom samma dag jag tog dom! Hihi.. Det är ganska många bilder så jag hoppas att ni orkar kolla! 

Idag ska jag till frisören, mohaha. Jag ska fråga ifall hon tror att jag ska passa bra i blont hår, sen om hon har tid kankse hon kan färga det. Annars får jag boka tid, för jag behöver klippa håret också. Haha. Idag hade vi också nationella i svenska. Vi hade fem timmar på oss (från 08.30 till klockan 14.00) jag blev klar påå ca en timme, med rast inräknat. Och endå skrev jag fyra handskriva sidor, shit. Jag hade aldrig klarat av att sitta kvar där i fem timmar. Sen åkte jag hem och åt lunch, har pluggat en massa till provet på måndag. jaja, nu kommer bilderna och en kortsammanfattning i text ifrån helgen osv !
 
Fredags.


Jag åkte hem till jonas, vi gick på nattbio.

Lördags.


Vi gick på nattbio igen.

Söndags.


Åt majskolvar till frulle, sen åkte hem till mig.

Måndags.




Var i stan med jonas & kevin.

tisdags.




Sov hos jonas.

Onsdag.



Hade nationella proven i svenska. Sen åkte jag hem och åt lunch, smoothie & pizza ;)
Trackback