Dag 06 – Min dag

2010-12-06 · 18:05:58
Hej snyggingar!

Tänkte berätta för er vad jag har gjort idag ;).

Började klockan 9:00 imorse, så jag fick en välförtjänt sovmorgon. Helt underbart kan jag tala om, haha. Gick upp och var dödstrött + att jag inte alls hade någon röst. Mina stämband låg typ fortfarande och sov. Fixade mig, åt frukort och åkte till jobbet. Väl på jobbet är det första jag möts av en kollega med ytdesinfektion i handen.. Tydligen så hade vi haft två fall av vinterkräksjukan på våran avdelning. Mumma. (Hoppas som fan att jag inte blir sjuk). Dagen gick och sen kom pappan till barnen jag ska börja passa och hämtade mig utanför mitt jobb eftersom att han skulle visa mig hur det går till när de hämtar barnen och vart allting ligger osv.. As bra!!

Nu är jag iallafall hemma och ska snart äta middag. Imorgon är jag ledig ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback