Dag 07 – Min bästa vän (Del 2)

2010-12-17 · 18:04:50
Del två nu då! Och det här kommer vara om mina bästa vänner under åren och hur jag kommer ihåg dom.

Min första bästa vän heter Frida. Jag kommer ihåg att jag alltid tyckte hon var så häftig eftersom att hon fick titta på Skilda värdar och allt vad de där programmen hette. Vi bodde på samma gård (Ja, på den tiden bodde jag i lägenhet) så ibland när vi hade lekt sprang vi hem till henne så jag kunde titta på de programmen, haha! För hennes föräldrar fick jag ju titta ;) Vi var bra vänner ifrån att vi var 3 år kanske tills vi började i 4an. Då flyttade jag dit jag bor idag.

Min andra bästa vän hette Anneli. Vi började umgås i 6an och ska jag vara ärlig så kommer jag inte ihåg så mycket ifrån våran tid, haha. Vi brukade bygga kojjor i min buske!

Den absolut bästa vännen under skoltiden var iallafall Isabelle. Eller Bella som jag brukade kalla henne. Vi började umgås i 2an av gymnasiet och var efter det svåra att sära på. Vi umgicks typ dygnet runt, sov över hos varandra, pluggade tillsammans (eller ska jag säga "plugga"? haha), gick till skolan tillsammans, åt tillsammans.. Ja, var med varandra 24/7 helt enkelt. En grej jag kommit på under de senaste tiden när jag tittat tillbaka på bilder, är att vi alltid hade samma hårfärg. Svart, brunt, mörkblont. Vad vi än gjorde, skulle vi tydligen vara likadana. Oavsett om det var medvetet eller ej. Vi hade även samma favoritband och satt alltid och lyssnade på deras nya låtar, tittade på bilder och pratade om killarna.. När jag tänker tillbaka på våran tid så ler jag bara, för fan vad roligt vi hade!! Det var iallafall en underbar tid.. Och även någonting som jag har saknat väldigt mycket.




Postat av: Bella // 2010-12-18 · 16:38:44

Hiihihi!!! Jaa det var verkligen underbara tider!! Herregud vad myscket sjuka grejer vi har gjort! Förstår inte hur våra familjer stod ut med oss XD HAHA!



Love you 4-ever hun!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback