Dag 07 – Min bästa vän (Del 1)

2010-12-15 · 19:33:52

Jag har haft många bästa vänner genom tiderna.. Vissa har kommit, andra har gått. Jag tycker att man kan ha flera bästa vänner (trots att vi är tjejer, haha) och därför så tänkte jag skriva lite om mina 2 bästa vänner genom tiderna och som det ser ut just nu.

Rebecka Legnevall.
Vi har känt varandra i 4 år och har självklart haft våra ups and downs. Vi lärde känna varandra genom vårat favoritband Tokio Hotel (Tack än en gång för det) och har genom åren blivit bättre och bättre vänner. Idag räknar jag dig som en familjemedlem och skulle aldrig för mitt liv byta bort dig emot något. Utan dig skulle jag heller inte klarat av vissa delar av mitt liv, och det har jag dig att tacka för. Du är en underbar människa och jag skulle aldrig svika dig, aldrig. I freaking love yoooou!

 

Första gången du var hemma hos mig. (2007)


Anna Gustafsson.
Vi lärde känna varandra genom våra pojkvänner år 2008 (okej, ditt ex, haha.) och har sedan dess varit bra vänner. Du är en sådan vän alla skulle vilja ha och du vet verkligen hur man gör just mig på bra humör. Du är verkligen min solstråle! Din humör och din personlighet skulle kunna fånga vem som helst och jag är så himla glad att just jag kan kalla dig för min bästa vän. Ser fram emot många fler år tillsammans med dig.

 


Postat av: Rebecka // 2010-12-16 · 20:07:48

Bästa, underbara vän! Du vet att mina känslor är ömsesidiga! <3

Postat av: Bella // 2010-12-17 · 09:49:14

:( Tråkigt att man inte fick vara med där :(

Postat av: Hanna // 2010-12-21 · 00:03:04

hostilihost....hehe skoja baaaaaaaaaaaaa.... eller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback