Fett och äckelheter

2010-12-17 · 18:50:47
Satte på mig ett par jeans förut. Och fan vad jag fick kämpa. De här köpte jag för 1 år sen och jag får inte på mig de med ett par strumpbyxor under. Jag fick kämpa och pressa in magen som fan i typ 5 minuter!! (Vet dock inte om det har att göra med armen också, eftersom att jag typ är handikappad i den.. Haha!)

Men nu jävlar har jag bestämt mig. Nu ska den här äckliga, tjocka magen försvinna. Den ska bort. 5 kg, sen är jag nöjd. Jag är seriös och ingen kan få mig att tänka i bättre banor! Det spelar ingen roll om ni säger att jag är smal och inte behöver gå ner. Jag vill det, för min skull. Jag trivs inte i min kropp som den är nu, och nu jävlar ska allt äckligt fett bort.

Fyfan. Blir äcklad när jag ser mig själv i spegeln.

http://rosakaninjasmine.blogg.se/images/2010/generation20fett_85817478.jpg



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback