Fraktur i armen.. (?)

2010-12-16 · 20:25:36
Får man lov att beklaga sig lite här på bloggen? Isånnafall gör jag det.. Fast bara idag!

JAG HAR SÅ JÄVLA ONT I MIN ARM, AJ. Jag ramlade nämnligen imorse och landade på armen/armvecket med hela kroppstyngden på. Det gjorde svinont men jag höll på att ta emot ett barn så jag kunde inte säga något då. Gick in efter ca 30 min och kollade hur armen såg ut, och då var den uppblåst som en ballong. Hela armvecket var runt och gick inte att röra. Jobbade vidare och stod ut under dagen! (Jag kan ju inte gå hem nu när jag bara har några dagar kvar att jobba + att vi var en person kort eftersom hennes dotter fått vattkoppor - stackarn! :/). Gick och hämtade W&H på skola och förskola och det gick ju iallafall bra :) vi spelade innebandy, spelade spel och tittade på film! Jättemysigt!

Nu däremot, kan jag knappt böja armen. Det gör så jäkla ont. Usch!! Mattias (som har läst vissa kurser om leder, skelett osv) trodde att det kunde vara en spricka eller en fraktur i armen.. Får se hur den känns imorgon! Men jag kan fan inte ens lyfta armen upp emot huvudet. USCH. Jag har inte tid med det här nu!!!!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback