Tokio Hotel på ett hotell i Tokyo

2010-12-13 · 20:05:14
Tokio Hotel i Tokyo. Grattis världens finaste killar!

Det där med Reebok vinnarna och att de får åka till Tokyo känns ju bara så jävla lamt. Faktiskt. Känns som att de har sånt hektiskt schema nu innan 2010 är slut att de måste klämma ihop allting för att hinna med allting.  Och en konsert är väl inte ens värd att tänka på nu antar jag.

Btw så stör jag mig jättemycket på Bills lila hårslinga som hänger MITT I pannan.


Postat av: Rebecka // 2010-12-13 · 21:50:59

Men eller hur? Och vadå? Skulle inte de som vann i reebok tävlingen få vara med killarna några dagar under reebok turnén? Är det här reebok turnén? Jag fattar noll..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback