Bring it up, up, up, up, up

2011-04-18 · 10:04:14

Hej finisar!

Sitter på ett seminarum just nu men har precis fått rast. Ikväll är det hemmapremiär, wiho. Är inte jättetaggad slut, ville ju att Rebecka skulle följa med, men biljetterna tog slut, buhuu. Jaja. Efter seminariet blir det att sitta kvar med gruppen och plugga som faan. Hoppas verkligen att jag hinner hem och kan lämna min väska innan matchen, annars är jag körd.

Btw så vet jag att min blogg ser helt fuckad ut, men jag orkar inte fixa det! Ska göra om designen snart igen så jag orkar inte hålla på att småpilla med den just nu, haha. Ni får stå ut!

Vad ska ni göra ikväll?


Postat av: Lizzy // 2011-04-18 · 12:06:33

Hej! Var jättegärna med i dagens blogg hos mig!

http://muzicme.blogg.se/2011/april/mandagens-blogg.html

Postat av: Rebecka // 2011-04-18 · 18:14:22

Åh, jag ville med! Nästa match? Så får vi hoppas att det blir lika underbart väder som ikväll :) <3

Postat av: MONOGOOOOOOOOOOOOOO // 2011-04-18 · 21:28:04

haha, de är klart du oxå får va me (; skrev ut fler men de tog slut på patronerna......


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback