Det är synd om folk som dig

2011-04-13 · 15:14:40
Jävlar vad statistiken har tickat upp idag, kul. Antar att det var för att jag kommenterade lite i Kenzas såkallade "stalkers" blogg. Hon är ju riktigt pinsam, fan vad jag garva när hon började argumentera. Hade inget att komma med då hon endast säger emot sig själv. Menmen, nu ska jag inte slösa mer tid på henne :). Hon är ju trots allt ganska patetisk. Ikväll har lillebror sin studentskiva så jag håller på att leta outfits i mina garderober. Det kommer sluta med att allt ligger på golvet och jag går dit naken. Skämt å sido. Hade lust att köpa nåt nytt till idag men kom aldrig iväg pga magkatarren så jag får plocka ut nåt snyggt + göra nån snygg sminkning.

Vad ska ni göra ikväll?

Postat av: ♥ SmyckenbyAnna - Egentillverkade smycken // 2011-04-13 · 16:19:48

Ja jag har magkatarr + en magsjukdom så den har då hjälpt mig enormt.

Men ge inte upp om du inte känt någon effekt efter 2 veckor.

Utan fortsätt att äta en gång om dagen tills första burken är slut, för mig tog det 3 veckor innan det gav effekt, värt att prova :))

Postat av: Sara // 2011-04-13 · 18:28:01

Håller med!

Postat av: Custuz // 2011-04-13 · 19:00:46

Kan du skriva vad hennes salkers blogg heter, för jag har försökt hitta det men kan inte?!

Postat av: jennifer // 2011-04-14 · 15:25:24

jo det är jättebra med mej också ! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback