I will carry you

2011-04-11 · 09:35:16
Migrän och magkatarr idag. Vilken otroligt härlig blandning! För om jag har både och, får jag inte ta mina migrän tabletter (som jag i och för sig inte har nu, fuck my life) eftersom att det kan trigga igång magkatarren ännu mer.

Har sovit skitdåligt inatt. Vaknat upp 100 gånger pga magkatarren + mardrömmar. Sjuka drömmar dessutom! Jorden skulle sprängas och alla vi människor skulle bli överforslade till en annan planet. Helt sjukt. Pappa hann aldrig, fyfan vad hemskt det vaaar.

Min helg har iallafall varit underbar! Idag ska jag till min VFU-förskola på besök. Får se om jag orkar, tror fan hela min mage har krampat sönder idag.. Just det tog tummen ur röven och skaffade en alldels egen tumblr igår. Klicka HÄR. Så då vet ni vart jag är om jag inte skriver på ett tag ;)

Postat av: IDA // 2011-04-11 · 14:05:08

Sv: Visst blir man! Den är som ett lyckopiller. :D



Låter inte kul med den där blandningen förresten. Krya på dig!

Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet! // 2011-04-11 · 22:55:42

Krya på dig vännen! <3



hihi absolut!! :D Måste bara hitta någon bra musik till mitt videoinlägg! :)

Postat av: e // 2011-04-13 · 16:01:57

hejsan, känner inte dig men klickade in här för att du hade kommenterat på hon som skrivit patetiska kommentarer på kenzas blogg haha. iaf! jag hade jätteallvarlig magkatarr för två år sen, kunde inte ens äta. till slut fick jag nog och gick till läkaren, fick äta medicin i en månad och det gick över! du har säkert redan gått till läkaren, men om du inte har det så gör det direkt :) och överdriv gärna lite. eftersom jag hade gått ner tio kg pga katarren så fick jag medicin utan problem men ibland tar ju inte läkaren en på allvar...

Postat av: Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ] // 2011-04-13 · 16:05:51

svar till e: Tack så jättemycket för din kommentar :). Ja, jag ska nog gå dit om det blir värre. Tack tack tack! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback