Kim Petras / Born as a boy

2011-04-04 · 19:12:05

Förlåt för mn otroligt dåliga uppdatering.. Sitter och tittar runt lite på tyska artister och kom in på den här 17 åriga tjejen. Hon heter Kim Petras och föddes som kille, vilket jag absolut inte tycker att man kan se. Hon medverkade på senaste året av Comet när hon interjuvade i princip alla artister (Tokio Hotel, Agnes, Justin Bieber, Monrose osv) haha. Hennes egna låtar är väl sådär, den bästa av de alla la jag in här ovanför texten, men hennes youtube chanel är desto bättre.  Jag hoppas att hon kommer på Comet iår igen så man får se henne i verkligheten :).


Videon här nere är ifrån Comet förra året. (3.13 kommer Tokio Hotel sen syns även Agnes och Justin Bieber) FAN VAD JAG ÄLSKAR TYSKA BTW.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback