Kommer.inte.på.någon.rubrik

2011-04-21 · 09:35:38
Godmorgon snuttisar!

Har suttit och pillat lite mer med designen nu och i min webbläsare (Firefox) ser det superbra ut, medans det iallafall i Internet Explorer ser helt fuckat ut. Varför blir det olika för olika webbläsare? Men då vet ni iallafall det att designen ses bäst med Firefox, haha. Ska börja dra igång pluggandet snart, om jag orkar, eller jag måste orka. Har suttit och läst igenom frågan 10 gånger nu och fattar fortfarande inte hur jag ska börja. Vart ska jag börja leta och hur ska jag formulera mig.. Fuck alltsååå. Någon som tar betalt för att skriva mitt arbete?

Btw så ser texten så liten ut när det är så bred textremsa, haha. Gillar't.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback