Redovisning & Kenza

2011-04-27 · 22:19:17
Hej gullisar. Tittar lite på TV just nu med mamma och funderar på att måla on naglarna. Hatar när nagellacket börjar försvinna eftersom det blir så jävla fult då!! Dagen har iallafall varit bra. Började med seminarium och redovisning, vilket gick jättebra. Fan vad grym min grupp va, bäst i klassen kan jag lova. Sen åkte vi hem till Madde och åt lunch och skulle plugga och efter det skulle jag egentligen ha träffat Rebecka. Men såklart, som vanligt, så slår min migrän till efter att jag varit spänd en längre tid (och nu antagligen efter att redovisningen va över) så min snälla lillebror kom och hämtade mig hemma hos Madde så jag fick skjuts och kunde köpa migräntabletter, för de hade jag inte heller. Smarta jag liksom!

När jag kom hem gick jag och la mig direkt och somnade bums, vaknade för någon timme sen. Har fortfarande ont och även i magen nu eftersom att min medicin triggar igång magkatarren istället. Varför kan man aldrig må helt bra? Det är allting någonting. Är så himla trött på det här!! Hälsokontroll nästa?

Läste precis också (OBS! Bara ett rykte) att Kenza är den personen som ska göra/har gjort duetten med TH. Förvånad? Nej. Avundsjuk? Såklart! Dock tycker jag att hon är så himla duktig på det hon gör, t.ex. med hennes intervjuv med grabbarna, speciellt första, va hon förvånadsvärt lugn. Hon fick fram det hon ville och jag tycker att hon absolut är den som ska få representera Sverige. Tänk er hur det skulle bli om något litet fult fjortisfan som sitter och hyperventilerar fram orden under intervjuvn. Haha, fyfan vad pinsamt! Kenza är både snygg och pålitlig tycker jag :). Btw så hatar jag folk som bara hatar henne för att "hon är så ful och dålig" men det egentligen bara beror på avundsjuka. Va fan, va glad för någon annans skull istället!

Så. Då har jag fått ut allt jag ville idag tror jag, haha. Längsta inlägget hittills på bloggen antar jag! Credd till den som orkade läsa allt ;) (Shit, nu blir det sådär svårt att välja kategori igen?!)

Postat av: Lenica // 2011-04-28 · 07:34:51

Please Vote for Tokio Hotel on O Music Awards!!

http://omusicawards.com/vote/fan-army-ftw/

Thank you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback