Tio sanningar om mig

2011-04-04 · 21:31:59

När jag var yngre var jag livrädd för att flyga
Jag har tvångstankar.
Jag är hypokondriker.
Jag är superrädd för mörker.
Tror på spöken/andar då jag varit med om en hel del övernaturliga saker.
Jag är till 99% alltid ärlig och kan säga rakt ut vad jag tycker till de jag känner.
Under hela min grundskoleålder var jag mobbad/retad för att jag var smal.
Jag har noll tålamod.
Jag har skit dåligt självförtroende.
Ibland är jag för snäll.


Postat av: Nadja // 2011-04-04 · 22:41:42

Sv: Att rakpermanenta håret sliter väldigt mycket, men det gör samtidigt att hårkvalitén SER bättre ut. Det som sliter minst på håret är att föna såfall. Kram! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback