Do you need

2011-04-21 · 15:25:23
Har pluggat i princip hela dagen idag så nu orkar jag inte mer! Jag ger upp helt enkelt. Vet ju ändå inte om det jag skrivier blir rätt och då känns det ganska onödligt att fortsätta, right ;)? Haha, nej men seriöst. Jag tycker att jag har varit skitduktig idag för utan en kort paus på 1-2 timmar när jag var hos farmor och farfar , så har jag suttit och pluggat sen 8 imorse. Har lagt upp en plan på att försöka bli klar med hela fråga två till på söndag och sen fokusera helt på fråga tre hela veckan efter tills jag ska lämna in den. Oj.vad.jag.känner.att.ni.bryr.er.

Ska sluta skriva så mycket om mitt eget liv har jag tänkt och gå tillbaka till det gamla där jag publicerade skönhetstips och så, vad säger ni om det?

Edit: Nu har jag fixat designen så att den ser bra ut i både Firefox och Internet Explorer!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback