If I was a boy

2011-04-23 · 13:30:02

Hej fina ni.

Jag är helt slut asså, förstår inte vad det är med mig nu för tiden. Har iallafall haft en händelserik helg hittills och den är inte ens slut, gilla. Har precis tagit en paus i pluggandet men ska typ gå tillbaka snart för att göra klart allt. Har skitmycket kvar av inlämningen men jag orkar verkligen inte sitta och plugga hela tiden, och speciellt inte när det är så fint väder.

I torsdags sov jag och Jonas hemma hos Anna. Supermysigt att träffa henne och hennes familj igen. Vi drack lite alkohol och så sen tittade vi på film och somnade. Igår var jag och Jonas ute och åkte bil ut till Värmdö och satte oss och åt glass, as gott! Första glassen för iår också, haha. Sen åkte vi till Texas Longhorn och åt middag. Ikväll ska jag hem till farmor och farfar på påskmiddag och sen blir det hem till Sofia med Jonas, Kim, James och Linus. Bilder kommer ;)!

 

Bjuder på en bild ifrån förrgår, pusseli


Postat av: AMANDA // 2011-04-24 · 13:59:35

sv. Haha nee jag ska ju inte det, jag tycker inte att det är värt att åka dit bara för några låter (Bara för det så lär det väl vara en signering eller något i samma veva, då han som håller i allt dvs som tagit kontakt med th sa i sommras att dom ska försöka få hit th snart och då kanske få en signering föra för att liskom "make it up" för att de inte blev en konsert under turnen.



Fast, nej min vän åker till Malaga för att jobba tre dagar tidigare... Så jävla surt för henne, men hon var där 2007 så hon är nöjd i vilket fall D: haha! :D <3

Postat av: AMANDA // 2011-04-24 · 15:17:21

sv, Jajao, visst är det alltid kul att se killarna men som sagt 2007, så var galan typ fyra timmar lång, och TH var med dom 10 sista minutrarna och spelade playback... Inte det roligaste kanske, men det är oftast playback för det är fördyrt att låta dom spela live. Var det då ialalfall, men nu är det ju kanske annourlunda eftersom att dom ska vara huvudgästerna men har för mig att dom var det 07 också, så att jaa jag vet inte. För att på Comet vet man ju inte om dom kommer, man kan alltid hålla tummarna men jaa (never say never liskom) samt att om man ska till Ryssland måste du skaffa visum och det kostar olika men kanske runt 700, om du inte har en inbjudan samt att då måste du boka allt sen fixa visum där du skriver vart du ska bo, hur länge du är där, vad du ska göra osv. Men man vet aldrig, det kanske inte är playback, hmm...



Jo, hon är THfan. Lite surt för henne eftersom att hon skulle på konserten 10e mars så ställdes de in, så kom de massa rykten om att dom skulle dit och ha konsert osv, sen när dom väl kommer är hon inte där... :D haha <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback