Bagarberta

2011-08-06 · 17:11:35
Jag är hemma hos Jonas nu så jag passar på att uppdatera lite när jag ändå har internet :)! Jag har precis bakat hallon och blåbärs paj till oss, mums. Jag har verkligen fått tillbaka suget för att baka, det är såå roligt. (för er som inte vet så är jag utbildad bagare och konditor + har utbildning i choklad & konfektyr samt kallkök). Ikväll blir det en myskväll med en massa godsaker - ananas, hallon och blåbärspaj, Ben&Jerrys glass med kakdegssmaken, chips och dipp, ölkorv - framför en bra film förhoppningsvis. På måndag börjar sista jobbveckan, kan inte riktigt fatta att jag har jobbat 7 veckor då, vart tog min sommar vägen? haha! Snart börjar skolan igen, pepp!!

Bild ifrån gymnasiet! Jag till höger i hela bagerioutfiten ;)

Postat av: XTIO HUMOR på HÖG NIVÅ // 2011-08-06 · 18:35:39

den ska ha kommit in idag vid kl 1500 :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback