Freebra - Den bandlösa bh:n

2011-08-23 · 00:30:00
För några dagar sedan fick jag hem ett paket ifrån Freebra och jag tänkte visa er hur snyggt den sitter! Jag var först skeptisk då jag tänkte att den skulle falla av, men den satt som en smäck - hela kvällen. Så länge du sköter din Freebra kan du använda den hur många gånger du vill. Skötselråd följer med när du beställer! Produkten finns även i flera olika färger och formar verkligen brösten - precis som en vanlig BH.

För att uppnå ett perfekt resultat är det ett par saker som är viktiga att tänka på när du använder din Freebra. Undvik fuktighetskräm, parfym, puder och andra typer av hudvårdsprodukter då det försämrar fästningsförmågan av behån.

Min Freebra är silikonfärgad.


Postat av: Kristin // 2011-08-23 · 02:30:55

Hejsan, åh vilken söt blogg du hade:) verkligen jätte fin! hoppas du kikar in hos mig och kanske kan vi följa varrandra via bloglovin? vore roligt!



Kram Kristin!

Postat av: Emily Klemedsson ♥ // 2011-08-23 · 07:09:06

hej följa varann på bloggloving ? :))

Postat av: LIIV - vanlig men unik // 2011-08-23 · 07:58:19

SV: Hehe ja man kan ju tycka det :)

Men tänkte på om det är baserat på hur många man kommenterar, hur kan blogg.se veta hur många man kommenterar :o Plus att jag kommenterar inte så mycket, har inte riktigt tid :o haha, inte lätt att veta

Postat av: Sandra // 2011-08-23 · 09:08:05

Jag ska ta en dusch , packa kameraväskan och förbereda inför en fotografering jag ska ha på eftermiddagen!



Vad gör du?

Kram

Postat av: MyzaaN // 2011-08-23 · 09:25:23

har funderat på att köpa en men har aldigr blivit så vad fick du ge för den ? kram

Postat av: Sara // 2011-08-23 · 10:14:52

Har också en sådan :)

Postat av: Sara // 2011-08-23 · 11:01:50

Jaa, jättebra :)

Postat av: Anna // 2011-08-24 · 20:35:00

Såg att det fanns sån på www.uffessakerochting.se som jag såg länkat tidigare.

Där va det superbilliga. Fast där fanns bara kupa C & D.

Men vad jag föstår så har man B i vanliga fall så ska man ta C.

Jag köper och testar. 169:- och fri frakt är det ju värt i alla fall. //Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback