Myshelg!

2011-08-27 · 19:00:00

Åh vilka bra dagar jag har haft!! Igår var jag med Bella och hennes son Linus och shoppade. Fick med mig:

  •  Träningsbyxor ifrån Stadium.
  • Illrosa (skitsnygg) sportbh samt en vit träningströja ifrån H&M.
  • Fin tjocktröja ifrån H&M.
  • Brun utan sol ifrån Apoteket.

Idag var jag i Nacka foum med Anna och shoppade yttligare lite till, haha. Visst är det härligt när man har fått sin lön och känner att man verkligen har råd att få unna sig själv lite av det man behöver? Idag fick jag med mig:

  • Extern hårddisk (2tb)
  • Nagellack.
  • Inpackning till håret.
  • Två paket lösögonfransar.
  • Lösnaglar.
  • Myskläder.

Grym helg helt enkelt! Nu sitter jag och Jonas hemma hos hans syster och hennes man. I övermorgon börjar skolan igen.. Vet inte om jag ska skratta eller gråta? Har inga bilder på den här datorn så jag kan tyvärr inte lägga upp några. Dock så kommer jag att fota allting jag har köpt så ni får se vilka fynd jag har gjort. Jag är verkligen grymt nöjd!



Postat av: olivia-drömmen mot att bli fotograf // 2011-08-28 · 09:53:05

vart köpte du din externa hårddisk ifrån?:D

kramis♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback