Nya tävlingar på g

2011-08-16 · 14:23:09
Super dåligt uppdaterat idag, jag vet! Men jag håller på att mejla och svara på en massa mejl ifrån företag som vill sammarbeta med mig i olika tävlingar. Spännande va? Vad skulle ni helst vilja se i nästa tävling? Glöm inte bort att vara med i ZIPERALL-tävlingen, klicka HÄR.

Cypern, saknaaaaaaaar!

Postat av: ISABELLE // 2011-08-16 · 15:22:27

jag skrev att jag var med på din ziperall tävling men har inte fått någon kommentar tillbaka



"typ kul att du är med"



för har sätt att du skrivit så på andra bloggar.



sorry men blev lite orolig bara <3

Postat av: Amanda // 2011-08-16 · 15:22:59

nu följer jag dig på bloglovin också :)



Hur är det med dig annars :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback