15 frågor under 15 dagar om smink #8

2011-12-06 · 21:16:39
8. Favvomärke rent generellt på makeup? Rent spontant så skulle jag nog säga E.l.f. Cosmetics. Det är (extremt) billigt och de har relativt bra produkter om man köper från "studio" hörnan. Även Make Up Store har ju grymma produkter, dock till ett dyrare pris. Men man får ju vad man betalar för oftast! Dock så gillar jag ju även några få utvalda produkter från Smashbox, YSL, MAC, The Body Shop etc.

Min sminkhylla.



1. Vilken är din nuvarande favoritfoundation?
2. Favoritconcealer?
3. Din åsikt om lösögonfransar?
4. Slänger du din maskara efter tre månader?
5. Vilken är din favoritmaskara?
6. Vilken är din mest älskade "muliti task"produkt?
7. Använder du någon primer?
8. Favvomärke rent generellt på makeup?
9. Vad är namnet på din favoritögonskugga just nu?
10. Favoritäppstift?
11. Favoritäppglans?
12. Favoritblush?
13. Nämn tre favoriter inom billigare "drugstore"make up-saker?
14. Nämn tre favoriter inom dyrare "high end"make up-saker?
15. Om du bara fick använda tre makeup-produkter resten av ditt liv vilka tre saker skulle du välja? (Glöm inte att i det här inlägget utmana 5 bloggare du vill ska svara på den här listan). 

Postat av: erika // 2011-12-06 · 21:39:47

Vinnarna av dagens blogg är uppe nu! Kolla in mitt senaste inlägg och kolla om just du vann :D

Postat av: emma // 2011-12-06 · 22:16:26

när kommer vinnaren av onepiecen upp ? :)

Postat av: Nathalie B // 2011-12-06 · 22:47:03

Sv: Yay, hoppas verkligen den kommer snart! :)

Postat av: Nathalie // 2011-12-06 · 23:03:56

SV; Okej härligt. ANmäler mig imorgon. :D



Hur mår du idag då?

kram

Postat av: Anonym // 2011-12-08 · 12:07:55

Fin blogg!:)



Var gärna med i min tävling om att bli veckans blogg! det är lätt att vara med:)

1:fölg mig

2:kommentera någon av mina bilder/texter och säg vad du tycker om min blogg,bilderna eller texterna och avsluta med ":))" så vet jag att du är med! ha en bra dag kram:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback