Elfs mineralfoundation

2011-12-21 · 11:16:08
Jag brukar ju vanligtvis endast köpa Elfs studioprodukter, men för ovanlighetens skull klickade jag hem de här två produkterna från deras mineral avdelning. Jag hade inte speciellt höga förväntningar eftersom att den är så himla billig och för att jag helt enkelt tycker att deras produkter, utöver studiosortimentet, inte alls är särskilt bra. Blev dock ganska förvånad när jag såg hur bra den här mineralfoundationen täckte röda och mörka partier. Hållparheten för den här produkten var däremot inte lika bra, men jag hade som sagt inte förväntat mig något annat. Så den här produkten är perfekt för dig som är ute efter en billig mineralfoundation utan krav på bra hållbarhet.

Till kabuki brushen då. Förutom att den fäller ganska (med stort G) mycket hår så fungerar den jättebra till denna mineralfoundation. Det är enkelt att applicera produkten och ger ett jämt resultat. Jag skulle väl kanske inte vilja använda den varje dag så det här får bli en "akut" borste som jag kommer använda om de andra inte är rena och jag inte hunnit tvätta dom. Men helt klart värd priset och som sagt, man får ju vad man betalar för!

En mineral foundation och en kabuki brush. Kostar endast ca 100 kr för bägge!

Postat av: Linda // 2011-12-21 · 11:35:42

Kan du inte skriva vilka andra bra och prisvärda produkter från Elf om det finns nårra? :)

Postat av: Natalie // 2011-12-21 · 11:59:56

jag har kabukin från studio och den fäller inte! :)

Postat av: Linda // 2011-12-21 · 13:02:00

Va bra för du kan ju verkligen sånt om smink! Du är jätteduktig!

Postat av: cecilia dijkstra // 2011-12-21 · 16:11:38

jag hatar den kabuki borsten! Skulle vilja prova den från studio linjen =)

Postat av: Lotta // 2011-12-21 · 17:32:01

Tips på vad du tycker man borde ha i en sminkväska =)

Postat av: Lotta // 2011-12-21 · 17:33:25

fel bloggadress =)nu är det rätt =)

Postat av: Elina // 2011-12-21 · 22:39:22

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback