Julklappar - bra/dåligt?

2011-12-12 · 23:00:00
Såhär mysigt ser det ut hos mig just nu! Har betalt lite räkningar och shoppat julklappar över internet.. På god väg att bli färdig nu och det är så himla skönt. Egentligen tycker jag faktiskt att man borde skippa det här med juklappar.. Är det inte himla överskattat att slösa pengar på att ge bort någonting? Man kan ju faktikt visa att man uppskattar varandra på annat sätt. Vad tycker ni?


Postat av: Alexandra Viken // 2011-12-13 · 00:37:58

Jag har aldrig varit duktig på att köpa presenater. Igentligen är det ganska onödigt. Men det är ju ganska kul att få om man måste erkänna. :P Och köpa är ju inte jätte tråkigt heller. BAra man vet vad xD



Meeeen. Änklast är ju att skippa alla dyra klappar. Bättre att spara pengarna och köpa till sig sjäöv så man vet vad man får. Så det blir rätt :D

Postat av: Amanda // 2011-12-13 · 10:57:55

svar' StylesofSweden.se

Super tråkigt, vart så besviken...



Glad lucia! :D

Postat av: lil' babustyle - foto, vardag & Akons musik i fokus // 2011-12-13 · 12:09:57

Jag tycker det är bra att man ger bort julklappar. Det är ju som sagt bara en gång om året, så det skadar ju inte att visa lite uppskattning :)

Postat av: Karoliina Syrjälä // 2011-12-14 · 12:35:54

Ingen har ju sagt att man måste köpa materiella saker i julklapp. Det finns ju upplevelser, man kan bjuda någon på middag eller skriva ett fint kort. Däremot tycker jag det är hur kul som helst att få ge bort saker för man vet att det uppskattas. Anledningen till att man köper saker i julklapp är väl för att det är det enklaste sättet att visa att man bryr sig om någon. Vill man visa det på något annat sätt får man tänka till lite :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback