Tävling på min officiella facebook!

2011-12-01 · 09:32:18
TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD OCH VINNAREN ÄR KONTAKTAD.

I sammarbete med Rapunzel Of Sweden har jag nu dragit igång en tävling på min officiella fanpage. Allt du behöver göra är att klicka in dig på en länk för att se hur mycket ett par fest lösögonfransar kostar samt gilla Rapunzel of Sweden på Facebook. Alla länkar osv finner du på min officiella fanpage! OBS: du kan inte delta i det här inlägget!!



Postat av: Anonym // 2011-12-01 · 13:52:22

Första december och första julkalender luckan är öppnad! Spana in min blogg för att se vad dagens lucka erbjuder för kul tävling och delta gärna!

Direkt länk: http://fashiontwisted.com/2011/december/lucka-1-bambee.html#comment



Kommer ha en tävling varje dag fram till den 24:e december!

Kram/Fashiontwisted.com

Postat av: linns beautybox // 2011-12-01 · 13:53:40

delta i min julkalender. Idag utses tre vinnare och ALLA som deltar idag vinner något!! Det enda som behövs är en kommentar!



http://beautyboxen.blogg.se/2011/december/julkalender-forsta-december-2011.html#comment


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback