Bildbomb från Blogkeens event!

2011-12-08 · 20:26:58
Var ju som sagt på Blogkeens bloggevent igårkväll på Collage. Var ju ganska så nervös (då det var det första eventet jag gick på) men så fort jag satte mig i taxin och vi åkte iväg så kändes det mycket bättre och bättre blev det när jag träffade Desirée som jag gick dit med. Hur som helst så var kvällen superlyckad och jag är verkligen glad att jag gick dit.. Dock fick kvällen ett väldigt tidigt avslut eftersom att jag jobbar och började tidigt idag. Usch! Det var verkligen ångest när jag skulle säga hej då till alla, ville ju sååå gärna stanna!! Bjuder på lite bilder nu, där de två första är vimmelbilder lånade från Nattstad. Tack Blogkeen och Fredrika för en jätte lyckad kväll!!

Vi som var bjudna på middagen fick välja två valfria produkter från Rapsodines premiumprodukter. (Kommer lägga upp bilder på vilka produkter jag valde + recension senare när jag testat dom.)


Linda Vista var på plats och målade naglarna på de som ville med nya färger från märket Essie.


Bordsplacering. Vi satt med hela Blogkeen crewet, skittrevligt!!


Goodiebagsen till eftersläppet.

Middagen från Chef in a box.



Fick aldrig några bra bilder på långbordet men här är en bild, haha.

Den här ställdes på vårat bord.. Kan säga att den tog slut rätt snabbt! ;)

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥ // 2011-12-08 · 20:45:16

Åh vad roligt!! :D

Postat av: erica // 2011-12-08 · 21:35:53

ser grymt ut!:D

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥ // 2011-12-08 · 21:37:58

Vill också ha massa presenter som ni fick :D

Postat av: Filosophie - som egentligen inte har något med filosofi att göra! // 2011-12-08 · 22:13:26

åh kan du inte lägga upp vad som var i goodiebagen? :)

Postat av: Cajsa // 2011-12-08 · 22:24:10

åh vad skojj det ser ut att ha varit:)!

Postat av: Linda // 2011-12-09 · 21:04:51

är du intresserad av en ny design? :) http://dancingallday.blogg.se/2011/december/superfin-design-till-salu.html#comment

Postat av: Amanda // 2011-12-11 · 20:55:32

ser ut att ha varit supertrevligt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback