Vill du ha hjälp med din design?

2011-12-10 · 19:11:00
Vill du ha hjälp med din bloggdesign? Läs då igenom det här inlägget och maila mig sedan ([email protected]) och märk mailet med "bloggdesign". Mailet ska innehålla följande:

- Bakgrundfärg (färgkarta) på bloggen. andra önskade färger etc.
- Typsnitt på inläggen, rubriken osv.
- En förklaring av vad din blogg handlar om så att jag förstår och kan göra den mer personlig.
- Bifogade bilder som du vill ska vara med på din blogg. Du ska även förklara vart du vill ha de så att jag vet.
- Dina inloggningsuppgifter (mail + lösenord). Om du inte vill ge ut ditt "riktiga" lösenord så kan du byta det och ge mig det nya, sen byta tillbaka till ditt gamla.

I och med era önskemål ser olika ut kommer det såklart ta olika långt tid att göra era designers, så ha tålamod! Ni hamnar automatiskt i en kö där den som skickade mailet först hamnar etta osv.

När jag är klar med din design kommer jag länka den i min blogg, därför vore jag tacksam om du håller koll på mig via bloglovin/blogkeen. Det är även viktigt att ni vet att jag aldrig lämnar ifrån mig en design om jag inte vet att ni är nöjda.



En hel design. "Just the way you wanted it!" 200kr.
Ingår: header, rubriker, färger, bilder, typsnitt.  (tar normalt sätt runt 8-10 timmar att göra en sån här design)

Header. 50 kr
Ingår: Jag hjälper dig med en header. Du väljer bilderna, färger, typsnitt.

Postat av: Anonym // 2011-12-10 · 20:48:41

sv: Om jag inte tar helt fel så har nog Kenza, Tyra, Paow, Dessie och tillochmed Kissie Stockholms största skönhetsblogg så din reklam funkar nog inte riktigt.

Postat av: Moa // 2011-12-10 · 23:54:34

Gud vad snygg design du har nu!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback