Vinn valfri produkt

2011-12-03 · 12:00:00
TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD OCH VINNAREN ÄR KONTAKTAD.

L8Nyberg har en massa spännande saker på deras webshop. Smink, trendiga smycken och accessoarer. Nu har du chansen att vinna bilder från denna hemsida och allt du behöver göra är (OBS, läs reglerna noga!!!):

  • Välj ut en valfri produkt för ett värde på 250 kr samt skriva ett julklappsrim om denna produkt!
  • Kommentera med en länk till produkten du vill ha samt ditt julklappsrim till denna.
  • Lägg till L8Nyberg på Facebook.
  • Lägg till min blogg på Facebook
För större vinstchans.
  • Lägg till min blogg på Bloglovin.
  • Gilla inlägget på Bloglovin.
fore19e.jpg eva-kollage.jpg angelika-kollage.jpg cissi-kollage.jpg



Postat av: hanna // 2011-12-03 · 12:20:46

http://l8nyberg.se/product.php?id_product=465



Med denna blir du fin

utan att lida pin.

Bara att applicera,

ta gärna lite mera

Postat av: bella ♥ // 2011-12-03 · 12:32:43

Jag är med! :)

Rim: julen ska bestå av skratt ock fnitter men och då en aning av guld och glitter.



http://l8nyberg.se/product.php?id_product=549

Postat av: Vendela // 2011-12-03 · 16:19:22

Är med! :)



Denna klapp ditt finger viger, en snäll och söt alldeles egen tiger!



Har gillat din blogg och L8Nyberg på facebook!

Har gillat ditt inlägg på bloglovin! (Som nummer 3)

Har börjat följa din blogg på bloglovin! :)

Postat av: Nathalie B // 2011-12-03 · 22:01:22

Jag är med och tävlar om den här halsduken: http://l8nyberg.se/product.php?id_product=538



"Om du inte håller den kär kan denna börja fela,

och då inte heller med din älskling du kan kela.

Host och snörvel du sprider smitta,

ska du inte den presenten du fick i julas nu försöka hitta?

Värme denna sprider och ja det var väl tur,

för annars hade du kanske varit sjuk nu och det är ju inte kul, eller hur?"



Gillar nu L8Nyberg och gillar redan din blogg på facebook (Nathalie Bergsander) och följer redan din blogg på bloglovin + har gillat inlägget som nr.4!

Postat av: Anonym // 2011-12-05 · 07:52:29

m¨åste man kommma på rim? jag komr verkligen inte på haha :P http://l8nyberg.se/product.php?id_product=545



Postat av: Anonym // 2011-12-07 · 17:36:37

vill ha denna:

http://l8nyberg.se/product.php?id_product=539

mitt rim är:

Vill du ha en halsduk,

som är både snygg och mjuk?

Leta dig in på en viss webshop,

kommer du bli besviken? nopp.

Kostar under hundralappen,

är inte det bästa julklappen?



har gillat båda på facebook, följer via bloglovin och har gillat inlägget (så många extra chanser man kan få!) och nu håller jag tummarna :D

[email protected]

Postat av: Sofia // 2011-12-07 · 19:22:47

Jag är med! http://l8nyberg.se/product.php?id_product=410



'' När detta pryder din hals

kan du allt få en vals.

Låt pärlor, paljetter, och kristaller

skimra i glans.

Njut av julen, ta en chans och bjud ut din romans!''



jag gillar din blogg på facebook och L8nyberg. Jag följer också din blogg via bloglovin men kan inte hitta inlägget där så jag kan inte gilla :/

Postat av: Evelina Mattsson Lundqvist // 2011-12-08 · 01:17:25

Om man måste komma på ett rim, så får jag bli diskad för jag har verkligen försökt kommit på ett rim, men det går verkligen inte haha! men jag vill verkligen hur mycket som helst vinna det här halsbandet, http://l8nyberg.se/product.php?id_product=411 :) det skulle passa så bra till min nyårsoutfit. gillat L8Nyberg på facebook och även dig för längesen (Evelina Mattsson Lundqvist) följer dig redan på bloglovin och gillar redan inlägget! :)

Postat av: Fanny // 2011-12-21 · 22:17:52

Som vanligt så är det facebooktävlingar haha uuu tog bort min. Aldrig någon tävling utan facebook. Men äsch, en lycklig vinnare får detta iallafall :)

Postat av: jenn // 2011-12-22 · 20:26:46

Klart att jag vill vara med! Om jag har tiren med mig vill jag ha denna:

http://l8nyberg.se/product.php?id_product=567



jag har gillat och delat pa Fb med namnet barbados jenn! Jag foljer dig pa bloglovin men kunde bara se fram till den 15 dec sa jag kunde inte komma fram till inlagget for att gilla...



Ochnu till mitt rim, eftersom det var ett bälte- skärp...:

Detta gäller faktiskt livet. Spännande? Ja, det är givet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback