all that i am

2011-02-13 · 15:01:15

Hej snyggisar!

Nu är vi hemma igen :). Sov nämnligen hemma hos Jonas igår eftersom att vi åt middag där. Det var en supermysig och väldigt lyckad kväll! Vi alla hade jättetrevligt och Jonas mamma hade lagar huuur god mat som helst. Vi pratade jättemycket minnen och det som kommer att ske snart. Kan tyvärr inte ta upp nåt då det är en hemlis, men så fort vi vet hur allt blir och vad vi vill så kommer ni självklart att få veta.

Idag vaknade vi som sagt upp hos Jonas och åt & fixade oss lite snabbt. Sen övningskörde Jonas hem till mig och så skrev jag ut mitt arbete! Wiiho. Äntligen färdig! Vill bara lämna in den nu och inte kolla mer på den, haha. Jag ska be till Gud att jag får godkänt!!

Ikväll blir det mys och solsidan :).
pusselipuss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback