big brother 2011

2011-02-21 · 15:13:46
Kollade ni på premiären av Big Brother igår?

Jag har aldrig följt programmet men bestämde mig igår för att börja med det. Kanske inte varje dag, men åtmindstånde varje söndag!

Jag blev däremot lite förvånad över att det var så många "gamlingar" med iår. trebarnsmamma och tvåbarnspappa, bland annat. Lite kul tyckte jag däremot det var med de två som kom in som ett par. Åker en ut, åker båda ut. Vinner en, vinner båda. Men blir de avslöjade som ett par där inne så åker de ut, båda två. Tror dock inte att det kommer hålla speciellt länge! Igår i reklamen på TVn satt jag nämnligen och tittade live på datorn, och direkt när killen började prata med en annan tjej tittade flickvännen surt på honom. Hahaha! MAX en vecka, sen är de ute. Eller vad tror ni?

Störde mig så himla mycket på Sonia, tror jag hon hette?! Hon är verkligen ett exempel på att hon tror att hon är "störst, bäst och vackrast". Ingen kan vara bättre än henne, och hon kan aldrig ha fel. Fyfan! Folk som klagar konstant och det är något av det värsta jag vet.

Ska iallafall bli roligt att följa de här människornas liv!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback