farmor och farfar

2011-02-19 · 18:06:23
Hej alla gullisar!

Har precis kommit hem ifrån farmor och farfar där jag och Mattias var över. Jag skulle få ett par sockor lagade och Mattias skulle plugga matte med farfar (som är gammal mattelärare). Jag målade iallafall farmors naglar också, vart jättefint, hihi. Hon ville bara ha lite lyster så jag tog en genomskinlig med lite lila inslag! Superfint vart det iallafall.

Nu är förresten en ny bloggdesign på g också. Det är en supersöt tjej som håller på att fixa den och den blir superfin. Snart får ni se! Och kanske även en liten sneakpeak ;)

Senare kanske jag ska in till stan och träffa Madde! Mys, hihi.

Farmors vackra händer!


Koncentrerad lillebror.


Suddig! Farfis och Mattias.


Ugly, men skulle bara visa mina nymålade naglar!


Snillet själv!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback