Gotta give it up, gotta let you go.

2011-02-25 · 17:50:19
Äntligen fredag! Får man säga så? Haha. Nej jag skoja bara.. Det är klart att man får det :)! Ska snart äta middag och sen mysa lite framför TVn med chips och ostbågar. Kommer sakna dippen lite, men som jag skrivit innan så ska jag börja gå efter nedanstående punkter från och med 1 mars.

Idag hade vi seminarium där vi fick diskutera tre böcker, och fick en massa frågeställningar. Var dessutom sista seminariet för den här kursen, innan den muntliga examinationen.. Hoppas för fan att jag får godkänt. Och om typ 1 vecka får vi reda på betygen för den skrifliga examinationen. Jag vet inte vad jag gör om jag måste göra om allt, eller får kompleteringar. Shit.

Imorgon blir det mysfika i Gamla stan med Bella. Vi har siktat in oss på våfflor och varm choklad, haha, mums! Efter det ska jag träffa bästis, äntligen! Har saknat, de båda, jättemycket så jag längtar suuuupermycket.


Postat av: IDA // 2011-02-27 · 03:55:52

Sv: Tackar! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback