i feel so lost

2011-02-12 · 14:56:38

Godmorgon eller nåt ;) har precis kommit ut ur duschen och ska börja fixa mig snart. Ikväll ska vi ju hem till Jonas på middag & där kommer även min mamma och pappa att vara :) mys! Mår lite illa nu, men jag hoppas att det går över senare.

Vet inte heller vad jag ska ha på mig .. Jonas tjatar och tvingar mig att ha mina nya jeans som jag köpte för nån  vecka sen (och aldrig har använt) och jag vill hellre ha leggings! Känns mer "fint". Jeans är vardag för mig!! Nu ska vi ju på middag. Och dessutom har jag inte (varm-)jacka här som passar till jeans. Meeen vi får väl se hur det blir.



Mobilbloggar kanske lite senare :).
PUSSSSSSSS


Postat av: Filippa Cervin // 2011-02-12 · 15:04:42

sv: Ja typ, fast jag har ju kollat på designbloggar om tips osv

Postat av: Filippa Cervin // 2011-02-12 · 15:08:24

Sv: jag gör tyvärr inte designer till andra. Men kan kontakta dig om jag börjar med det.

Postat av: Filippa Cervin // 2011-02-12 · 15:13:06

sv: har du någon mail som jag kan kontakta på?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback