keeeeeeep working

2011-02-10 · 13:50:10

Hej mina fina!

Förlåt för min dåliga uppdatering men igår hade jag faktiskt inte någon chans att ens hinna sätta mig vid datorn.. Jag åkte först till ungdomsmottagningen och fixade en grej, skönt! Sen åkte jag till Nacka Forum och köpte ett par solglasögon för 60kr, lätt värt det! Det var ju så fint väder igår och mina solglasögon ifrån förra året har gått sönder, så nu var det dags :). Efter det blev det att åka hem och ta det lungt för att senare gå till Ica Maxi och handla själv. Jonas har nämnligen gått och blivit magsjuk/matförgiftad och mådde inte alls bra på kvällen då han fick 40 graders feber, stackarn :(.

Idag blev det ingen skola för min del eftersom jag vaknade upp med världens huvudvärk när klockan ringde imorse.. Måste vart eftersom jag sov på soffan! Haha.. Nu sitter jag iallafall och pluggar lite och har lyckats få bort ca 100 ord ifrån min examination ;) wiiihoo! Nu behöver jag bara ta bort typ 50 till. As skönt! :) Och sen ska jag finslipa lite och på arbetet eftersom de ska vara inne på måndag. NERVÖS! Jag kommer vara så jäkla nöjd bara jag får godkännt, haha.

Jaja, back to work!


Kefalonia -10



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback