nacka forum!

2011-02-06 · 18:54:29

Hej skruttisar.

Har precis kommit hem ifrån Nacka Forum med Jonas :). Vi har varit där sen typ 14 idag, hihi. Jag var tvungen att köpa en speciell grej inför tisdag. Fy fan vad jag är nervös!!! Hoppas att allt går bra och att allt står rätt till, som vi vill. Jag köpte två tröjor ifrån Lindex! Kan ni fatta, Lindex?! Jag har fan aldrig shoppat på Lindex i hela mitt liv :o. Whats happening? Måste vara hormonerna..

Jaja, nuuu ska jag sätta mig och titta på Jonas när han kör MMA. PUSS!

Den här tröjan blev det ifrån Lindex + en topp, men hittade ingen bild på den!

Lindex Shop Online - Tröja



Postat av: Lotta // 2011-02-07 · 12:08:41

Ja dom börjar ju få in snyggare kläder där nu =) har också planer på den där toppen fast en annan färg

Postat av: Angelica // 2011-02-07 · 17:56:18

SVAR - Åh haha, vad kul! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback