Ojdå!! Klockan tickade på och helt plötsli...

2011-02-12 · 02:56:12

dsc02017 (MMS)

Ojdå!! Klockan tickade på och helt plötsligt blev den 03:00. Hur gick det till? Nu är iallafall både den svarta och vita tvätten färdiga och upphängda på tork. Förhoppningsvis är de torkade imorgon när vi vaknar (och nerhårade eftersom Baloos favoritplats är på torkställningen, hahaha). Nej nu somnar jag snart och förlåt för mina idomin läppar på bilden, men har så sjukt torra läppar nu och såklart glömde jag mitt mirakel läppsyl hemma hos mamma och pappa (!) så jag fick köpa idomin. Jaja, sovgott fina ni :)


Postat av: s a n d r a // 2011-02-12 · 08:14:52

fin blogg:)

Postat av: Johanna // 2011-02-12 · 09:17:38

Sv:Hehe nej självfallet, jag bara trodde att de flesta visste det nu..speciellt när du läser min blogg då och då;) Men ja det ska bli kul och skönt att få sitt egna igen..inte det lättaste när man bott hemifrån sen man var 17 och sedan helt plötsligt komma hem igen..men snart så:) Då får hänka på Ida och Lina på inflyttningsfesten:D

Postat av: d e s s l i k e s . c o m | High heels gives you a better view. // 2011-02-12 · 09:52:45

sv: jag använder photoshop cs4 till mina kollage ;}


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback