skrubba skrubba bort din sura min

2011-02-12 · 01:32:45

Fick värsta städmanin och har hållt på och städat i typ 1½ timme nu. Har tvättat svart och vit tvätt, startat diskmaskingen, skurat badbaret, handfatet och toaletten, rensat i kattlådan, torkat vardagsrummsbordet osv. Whats happening to me?

Nu ska jag iallafall gå och lägga mig i våra Hästens sängar som kan åka upp och ner, lyxigt. Ska nog höja upp ryggen lite och titta på TV innan jag somnar ;) .. Imorgon blir det plugg på dagen och sen ska jag och Jonas hem till honom på middag där även min familj kommer vara, supermys! Första gången våra familjer äter middag tillsammans, bara de 4. Lite nervöst kanske, haha.

Btw så färgade jag håret idag, så nu är utväxten borta! Finally. Tror dock att jag kankse ska slänga i en till färg (köpte ju två) för jag vill få lite mer färg än det jag fick .. Men då får jag köpa yttligare en hårfärg för att färga löshåret, haha. Kanske inte är värt det!

Bild lånad ifrån google.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback