flashbacks

2011-02-01 · 20:06:46

Tjena mittbena!

Sitter hemma hos mamma och pappa nu och har precis ätit lite tacos. Asså jag tror fan inte att det finns något godare än det, haha, mummaaa. Internet är skitsegt så jag orkar typ inte skriva så mycket, hihi. + att vi ska mysa framför TVn hela familjen med lite chips och choklad som jag köpte på pressbyrån på vägen hit :D.

Ska även beställa lite kläder ifrån Gina tricot tror jag.. Men kanske gör det imorgon?! haha. Jag har så svårt att bestämma mig + är för lat för att skicka tillbaka. Aja, vi hörs sen.

Eftersom att jag sitter på mammas data här så hitta jag en massa bilder ifrån skoltiden! Åh vad jag älskar gamla bilder. Btw, Bella. Jag har en massa videos på oss som jag måste skicka till dig :D hahaha.

Här var en princesstårta jag gjort tydligen.


Jag och Bella var i farten ;)


Skrev ett brev till bästa Rebecka!


När ingen såg brukade jag och Bella göra såhär ;) hahaha.


Postat av: Bella // 2011-02-02 · 08:19:51

HHAHAHAHA! LOVE IT!! XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback