bildregn, gillart

2011-02-02 · 20:31:01

Sådär då. Då lämnar jag plugget för idag! Nu är jag nästan helt klar med första delen.. Nu återstår bara 4-5 grejer, haha. Fyfan. Blir så jäkla stressad över att det ska vara inne om typ 2 veckor. USCH USCH USCH.

Tänkte ladda upp lite bilder iallafall ifrån helgen :). Var ju hemma hos mamma och pappa igår så jag fick tag på kamerasladden. Njut av lite bildregn, hihi.

PUSS

All shopping.


Baloo och Tiger som älskar påsar var såklart intresserade, haha.


Makeup!


T-shirt ifrån Zara.


Tröja ifrån Zara.


Väska ifrån Åhléns.


Skinnjacka ifrån Bikbok. (Den ser skitful ut på bilden!!)


Baloo, Tiger och Jonas!


Egooo.



Postat av: En kvinnas skräp, är en annans skatt // 2011-02-03 · 11:38:55

Radera detta inlägg om du anser det som stötande.

Annars tycker jag du ska se vad jag har att erbjuda.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback