kkknaaaaak

2011-02-22 · 13:15:43
Slapp migränen igår, men idag är den tillbaka! Visste väl det liksom. Måste gå till nån naprapat eller nåt som får knäcka igen .. Är så jävulskt stel. Gick ju hos en där jag fick akupunktur och ström i ryggen, funkade as bra! Men det är svindyrt, haha, så nu funderar jag på att gå till typ Naprapathögskolan. Istället för 550kr kostar det 140kr (ord. pris 170kr. Men efter som jag är student får jag det billigare, wiie!) . Lätt värt det! Ska iallafall ringa dit och kolla.

Nu ska jag fortsätta läsa en massa skolböcker! Puss och knull mina hjärtegull

http://www.agilokliniken.se/images/behandlingar/naprapati1.jpg

Postat av: madde // 2011-02-22 · 13:35:32

va lustigt, jag ringde dit idag och kollade om de hade tid men de va fullt (assoidagsnabbt);)!

men hur får man dendär studentlegitimationen?



puss<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback