cuz you're amazing

2011-01-23 · 21:47:23
nu har Jonas precis åkt hem :( han började så tidigt imorgon och fick skjuts om han sov hemma.. så det kändes onödigt att han var kvar här då. men tråkigt för mig! jaja. vi har tittat på Band of brothers, bättre film/serie får man leta efter.

jag är skitstressad. veckorna rusar iväg och det känns som att våran första inlämnning ska vara inlämnad NÄR SOM HELST. även fast det ska vara inne den 14/2. shit. jag måste fan sätta igång!!! jag får inte lata mig såhär. imorgon är det andra seminariet också!

& jag vet att min blogg är tråkig just nu när det inte är några bilder med.. men det är bara för att jag inte har någon kamera sladd här hos mormor! :( förlåt.

Postat av: Akselmolly // 2011-08-01 · 16:59:44

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback