every boy is a girl

2011-01-19 · 14:33:15
shuuulu!

har precis kommit hem ifrån andra dagen i skolan. eller rättare sagt - efter mitt första seminarum. det gick superbra och vi blev indelade i olika smågrupper. hamnade med 5 stycken som allihopa bodde i söderort, så det är as härligt. efter seminariet åkte jag med några till Universitet och lyssnade på en föreläsning om studieteknik. var först lite tveksam, men den var faktiskt ganska bra.. hoppas man får nytta av den ;) jag har blivit så jäkla bekväm nu när jag har jobbat i 1½år så jag har liksom inte plugg hjärnan kvar känns det som..

nu ska jag läsa de 30 sidorna som är kvar i den boken som ska vara färdigläst till imorgon.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback