examination och grejer

2011-01-19 · 21:23:10
är hemma hos mormor nu. eller typ mitt andra hem för några veckor. är ju kattvakt eftersom mormor är i Danmark. har precis målat naglarna och ska nog hoppa i badet! mår as illa, men jag hoppas att det går över. nu har jag iallfall fyllt i mina 5 önskemål på vart jag vill göra min praktik någonstans. valde Enskede/Årsta/Vantör som 1a och sen kom Älvsjö om jag inte kommer ihåg fel. hoooooppas att jag får någon bra där folk är trevliga :).

fick dessutom se examinations arbetet också. kändes som att jag kunde alla frågor (?!?!) dock jag kan jag ha fel.. haha. det svåra med det hela är ju att arbetet ska vara på minst 2300 ord. hur ska jag klara det? jag tänker mina svar i kort format, men jag får väl helt enkelt dra ut på meingarna, haha. det är ju som tur är många frågor iallafall :).

vad tycker ni btw om min nya design?!

imorgon är min planering såhär:

- vakna & äta frukost + ge Milly mat.
- hoppa in i duschen & fixa mig.
- åka till skolan på föreläsning.


Postat av: AMANDA // 2011-01-19 · 21:56:14

sv. Hahaha, jaa ellehur. Och även fast jag inte var där, men de ska är ju filmat med bra kamera utanför sheraton.....



Jag har ingenaning om vart biljetterna säljs, eller hur mycket dom kostar. Men om jag hittar något, så vill jag gå, liksom bara för att :D <3

Postat av: AMANDA // 2011-01-19 · 22:10:15

sv. Jo ellehur, min kompis Lisa har den redan på dvd men hon bor i Ryssland, haha. Vad jag hört så åker till MT i Berlin, för att hälsa på vaxdockan men de komiska är att Bill är inte ens där. HAHA!



Nee, för just då kände jag inga andra TH fans och jag ville av någon anledning inte åka dit själv. Vilket jag ångrar ganska mycket idag, herregud. Eller okej, jag hade en bekant men hon bor i Småland. Illa illa, men vad ska man göra liksom :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback