i will go through all this pain

2011-01-24 · 23:15:28
hej snuttisar.

jag är typ illamående för att jag har ätit så mycket gurka, dipp och blomkål (stavas det blomkÅl eller blomkOl? hahahaha). måste sluta med sånt! skrev jag inte nyss att jag skulle byta livsstil? hahaha, jag är så jäkla dålig. imorgon skulle jag egentligen ha tränat med Rebecka.. men eftersom att min rygg gör så jävla ont så blir det tyvärr inte så :(. deeet suger! och snart går det där tråningskortet ut cokså. jag vill inte direkt ha hunnit träna en enda gång för 500 spänn. ganska ovärt. gud, jag har sån otur nu. lite flyt nu tack!

blev inte mycket till plugg heller. jag suger helt enkelt :)))). nejråå, läste iallafall igenom några sidor och strök under mer i böckerna.. förhoppningsvis hjälper det mig lite på traven.

nu ska jag käka värk och migrän tabletter. seeee ya, puss och kram skumbanan.

allt gott jag åt förut, höhöhöhö. fan vad dålig jag är.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback