It's over.

2011-01-01 · 18:53:19
Jahapp, det var det. Nu är hela julen över. Och även hela 2010. Allting går så himla snabbt nu för tiden.. Jag hänger allvarligt talat inte med. Och om 17 dagar börjar jag på högskolan. Shit pommes frittes.

Nyårskvällen var iallafall grym. Jag hade riktigt roligt tillsammans med mina nära och kära. Saknade dock Rebecka. Men det är det som är så skönt med våran vänskap.. För oavsett om vi inte hörs på flera dagar eller ses på veckor så vet vi att vi alltid kommer vara där för varandra ändå. Det är det som kallas äkta vänskap! Love you for that.

Jag och Jonas hade trerättersmiddag här hos oss.

Förrätt: Toast Skagen
Varmrätt: Fläskfilé med friterad potatis och en stor sallad.
Efterrätt: Marängswiss.

Min nyårs kyss gick ju såklart till Jonas! Vi som även firade 3 år tillsammans igår. Vill aldrig förlora dig, finaste.


Postat av: Rebecka // 2011-01-02 · 00:59:58

Min fina, bästa vän! Vi ska alltid ha varandra.. Och grattis till er!!! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback