kommer-inte-på-någon-rubrik.com

2011-01-25 · 21:15:02
hej på er mina fina gullegosar.

jag är på suuuuuuuperbra humör just nu för mina fina vän Hanna och jag tänkte byta skinnjackor. hon vill ha min, och jag vill ha hennes. så jävla skönt att veta vart man har den också :). för säljer man den kan man ju aldrig få tillbaka den. ska skicka min på posten imorgon :D.

min till vänster och Hannas till höger!
http://files.hm.com/media/products/899/DXL895_77841_09090_99_9999.jpghttp://stinabirath.blogg.se/images/2010/1_32051286_78319770.jpg

var ju som sagt i stan idag med Rebecka. supermysigt som vanligt! vi satt och lunchade på John chris och tog våran standard meal där, haha. "Bakad potatis med skagenröra och en extra avokado". Vi planerade Tysklandsresan, pratade ikapp oss lite där vi senast slutade osv. meeeen imorgon ses vi igen :D så jävla kul!

nu ska jag hoppa i badet. har ställt in mobilblogg-funktionen nu också.. så nu bör det funka! ni lär väl märka under kvällen om det kommer upp nåt ;).

puuuuuuuuuss

Postat av: Tomasmarita // 2011-09-28 · 10:12:19

Great .Now i can say thank you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback