nana, what's my name?

2011-01-24 · 18:43:13
hungrig, hungrig, hungrig! men nu står den hemgjorda lasangen i ugnen. mikron funkar inte så jag får använda ugnen här. har precis varit och handlat iallafall - det är dyrt att inte bo hemma. det är allt jag kan säga. haha! badet hjälpte inte heller.. men tydligen så ska man vara uppe och röra sig mycket, annars kan det bli värre om några månader var det någon som sa.

imorgon är jag som sagt ledig så ikväll ska jag nog titta på Annorlunda familj och Spårlöst på 4an. innan dess ska jag försöka börja lite med examinationen. hm, vi får väl se hur det går.. haha.

pussshej, hörs sen.

jag och min fina vän Anna.


Postat av: liina // 2011-01-24 · 23:00:38

den finns på

http://www.tradera.com/bjorn-axen-volumaster-HELT-NY-auktion_302677_126534592



att buda på


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback