SATS vs Friskis & svettis

2011-01-19 · 16:01:15
neeeheepp, som ni ser blev det inte mycket läsande. fastnade vid datorn istället för att göra om min design. vill ju inte direkt ha snöflingor nu när det snart är vår :). blev det fint tycker ni? hahah.  jag har ju heeeela dagen på mig att läsa boken, sådeså. + att jag börjar kl 12 imorgon. förhoppningsvis är föreläsningen bra.

blev stoppad av SATS idag på stan. de ville att jag skulle börja träna hos dom.. de var faktiskt ett superbra erbjudande där de bjöd på medlemsavgiften på 600kr och så fick man en sån där fin SATS väska. där var jag fast. haha! jag lyckades slingra mig ur trots att jag ville ha väskan. meeen, för att tänka lite förnuftigt och så, så har jag ju precis skaffat friskis och svettis kort - och jag kommer ju knappast gå och träna på olika ställen. men det är ju isånnafall för väskan dårå, haha. vi får se hur jag gör :)

http://idarn.blogg.se/images/2010/sats_105530560.jpg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback