Slapp dag

2011-01-13 · 16:00:32
Heeej på er.

Jag har haft en jättebra dag idag. Börjar 7.30 på jobbet men jobbade bara till 11:00. Då åkte jag hem till mormor och matade Milly. Efter det ringde Jonas så jag åkte till hans mammas jobb och åt lunch där med honom! (hon är kock). AS GOD MAT!

Nu väntar jag på att mamma ska komma hem så vi ska börja baka. Jag har nämnligen min sista jobbdag imorgon så de ville fira av mig lite. Jag tänkte baka något lätt bara.. Så mamma ska hjälpa mig lite. Sen ska jag hem till mormor och sova där och gosa med Milly.

Imorgon är det fredag. Shit. 5 dagar kvar tills skolan börjar! Woooow. Tiden bara rusar iväg.

Bjuder på några bilder på Milly och mig ifrån igår!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback