Svar på tal

2011-01-13 · 20:06:22
Fick en liten onödig kommentar om varför jag åker till Comet eftersom att TH inte ens kommer att vara där. Tänkte göra en liten svar på tal.. ;)

1. Det är inte bekräftat om de kommer eller ej.
2. Oavsett om de är där eller inte så kommer jag ha det så jävla roligt. Ända sen jag började lyssna på TH (år 2005) så har jag alltid velat åka till Comet. Jag vet inte varför, men bara just Comet. EMA tilltalar inte mig på samma sätt som Comet gör. Det är något speciellt med den galan.. Känns liksom som jag varit med ifrån början! Och nu ska jag äntligen få uppleva de med egna ögon. Kommer TH är det självklart bara ett plus i kanten, och det är självklart att jag blir glad om det kommer :). Men resan gör jag alltså inte bara just för deras del. Utan för att upptäcka staden också. Vi är där en hel weekend, så vi reser som sagt inte bara för galan.

(Oj, vad konstigt och sluddrigt det blev. Hahaha! Men jag är trött. Skyller på det.)
Vad jag menar med det här var alltså att jag inte bara åker till Comet/Oberhausen för att se TH.

Nu ska jag duschaa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback