Tillägnat min kära kollega Cecilia

2011-01-11 · 20:47:00
Häääär Cecilia får du några låtar med Tokio Hotel! :) Jag vet att det blev ganska många och du behöver absolut inte lyssna på alla om du inte vill. Men nu har du några att välja mellan iallafall, haha. Det är bara att klicka på play.

Det finns självklart fler låtar om du vill höra mer! Haha. Men det var dom här jag tänkte att du kaaanske kunde tycka om.

KRAAAAM!

Den här låten heter Monsoon.

Låten heter 1000 oceans

Den här låten heter World Behind My Wall

Den här låten heter Phantomrider (Det är lite dålig kvalitet på den, men hittade ingen annan)

Den här låten heter Zoom Into Me (också lite dålig kvalitet i början!)

Den här heter Pain Of Love (Det är live så därför kan det låta lite grumligt! + att det är tyngre bas än i vanliga fall. Men jag hoppas du gillar det ändå :))



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback